Jak zwiększyć sprzedaż
w firmie i nie zwariować ?

Technologia i rozwiązania IT umożliwiają
zwiększenie sprzedaży

Pozwalają lepiej poznać klientów, optymalizować procesy sprzedaży oraz skutecznie docierać do potencjalnych nabywców. Ale… czy wiesz jak to zrobić dobrze? W starciu potrzeby podniesienia efektywności z prozaicznymi brakiem wiedzy i przygotowania – najczęściej wygrywa to drugie.

Zatem…

Technologia a potencjał sprzedażowy

Kluczem do efektywnej sprzedaży jest dostarczanie mu wartości jakiej oczekuje. Wiedzą o potrzebach Klienta skutecznie to umożliwia. Technologia to ułatwia, a my znamy technologię.

Analiza danych i personalizacja oferty

Analizy typu “big data” czy “Power BI” pomogą Ci segmentować klientów, przewidywać ich zachowania oraz personalizować oferty. Ale… łatwo to zepsuć. Musisz wiedzieć “co” i “jak”. My wiemy.

Automatyzacja procesów sprzedażowych

Dobry CRM jest dopasowany do potrzeb i możliwości firmy. Pozwala:

  • Zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność zespołu
  • Wskazać błędy i niekompetencje
  • Analizować koszty
  • Lepiej zarządzać danymi o klientach
  • Lepiej zarządzać zespołem

Ale..

…wyzwaniem jest dobór systemu, jakość wdrożenia, świadomość zasad jego działania, wiedza na temat procesów sprzedażowych oraz… określone, wyznaczone i realne cele. Odpowiedz sobie na pytania: jak, kim, kiedy, w jaki sposób i jaki masz cel. Zrób to zanim podejmiesz decyzję o wdrożeniu. Przeanalizujemy Twoje potrzeby względem możliwości i zaproponujemy optymalne rozwiązanie.

Narzędzia do analizy ruchu na stronie

Czy wiesz jak zachowuje się potencjalny klient na stronie? Gdzie zostaje, a gdzie “ucieka”? Śledzenie ruchu, analiza konwersji i heat-mapa kliknięć pokazują ścieżki zakupowe i pomogą zoptymalizować witrynę, by podnieść konwersję sprzedaży.

Sztuczna inteligencja (AI)

Chatboty i asystenci głosowi zapewniają spójne doświadczenia zakupowe, pod warunkiem, że WIESZ jak poprowadzić klienta i dobrze zaplanujesz ten proces. Pomożemy Ci to zrobić.

Multimedia i rzeczywistość rozszerzona

Technologie AR i VR pozwalają na inne doświadczenie produktu, zwiększają zaangażowanie klienta i wzrost konwersji. Ale… czy wiesz jak ich użyć?

E-commerce

Rozwiązania e-commerce budują sprzedaż, pod warunkiem, że są właściwie dobrane, ustawione i zoptymalizowane. Platformy sklepowe, platformy do automatyzacji marketingu, social sellingu, logistyki i obsługi klienta mają potencjał. Powstaje pytanie jakie wybrać dla Twojego biznesu? Przeanalizujemy i zaproponujemy rozwiązanie.

Ryzyka? Są. To…

01

Koszty wdrożenia

Koszty często są barierą dla firm. Jak to “obejść”? Planując budżety i analizując efektywność zmian. Zaplanujemy wspólnie koszty wdrożenia i utrzymania (licencji, upgradów, zmian rynkowych, legislacyjnych) czy zmian zasobów własnych.

02

Złożoność procesu wdrożenia

Integracja nowych systemów z istniejącymi może być skomplikowana. Kluczem jest planowanie, szkolenie i wiedza – umiemy zdiagnozować “wąskie gardła” czy ograniczenia. To ułatwia proces i jego zrozumienie, a także ogranicza straty. Ostatecznie – bardzo warto.

03

Złożoność procesów sprzedażowych

Wielu decydentów, złożone procesy – ich automatyzacja musi być dostosowana do firmy. Tu krytycznie ważne są narzędzia połączone ze strategią. Wyznacz ludzi i obszary odpowiedzialności za projekt bądź jego elementy – bez tego możesz nawet nie zaczynać procesować zmian. Podpowiemy jak zarządzać zmianą, co często jest lekceważoną kwestią.

Błędy? Ależ oczywiście!

Brak jasno określonych celów i KPI

Bez tego trudno ocenić efektywność wdrożenia. Jeśli nie wiesz jak mierzyć sukces – skąd będziesz wiedzieć kiedy nastąpi? Pomożemy Ci je określić.

Niedostosowanie do specyfiki firmy

“Pudełkowe” rozwiązania nie zawsze przyniosą oczekiwane rezultaty. Punktem wyjścia jest zatem wnikliwa analiza potrzeb. Do it! Albo daj nam do zrobienia.

Brak integracji z istniejącymi systemami

Brak integracji prowadzi do powielania danych i niespójności informacji – efektem jest brak ciągłości pracy i spójnej informacji o kliencie. Oczywiste, prawda?

Niewystarczające szkolenia dla pracowników

Bez wsparcia pracownicy nie wykorzystują potencjału automatyzacji i z ociąganiem wchodzą w proces zmiany. Bez wsparcia zespołu – uwierz, jest ciężko. No, chyba, że ich właściwie przeszkolimy.

Brak monitoringu i optymalizacji

Bez analizy i optymalizacji procesów – systemy automatyzacji mogą być nieefektywne. Działaj, ale sprawdzaj i poprawiaj. I sprawdzaj i poprawiaj. Albo to komuś zleć. W systematyczny sposób.

Zbyt duży zakres wdrożenia

Mierz siły na zamiary. Za duży zakres wdrożenia zwiększa ryzyko błędów i opór pracowników. Zmiany realizuj stopniowo, testując je na wybranych procesach. Możemy to wspólnie zaplanować.

Brak zaangażowania kadry zarządzającej

Bez wsparcia kierownictwa trudno będzie przekonać zespół do zmian i zapewnić odpowiednie zasoby.

Brak wiedzy i umiejętności

Bez doświadczenia czy wsparcia specjalistów proces jest dłuższy, bardziej kosztowny, a także – nie zawsze efektywny. Tak, konsultacje kosztują, ale naprawianie błędów jest droższe i bardziej czasochłonne.

Współpraca z ekspertami oraz inwestycja w szkolenia i planowanie budżetu będą kluczowe dla sukcesu w implementacji nowych technologii w sprzedaży.

Bo “Sukces jest wynikiem właściwej decyzji”.

Jak pracujemy?

Mówimy wprost, jaki masz możliwości. Bez owijania w bawełnę. Proponujemy:

  • Darmową konsultację Twojego biznesu
  • Wspólnie podejmujemy decyzję odnośnie zakresu prac
  • 1 dniowy bezpłatny warsztat podczas którego pogłębimy wiedzę, przeanalizujemy potrzeby i możliwości, zweryfikujemy to co jest, co działa, z co nie, co można poprawić.
  • Przygotowujemy i kompleksowo przeprowadzamy projekt modernizacji wg ustalonego wspólnie modelu wynagrodzenia (fix, time & Material, Partial Success fee)
  • Przedstawimy Ci zestaw rekomendacji – co i w jaki sposób można zmienić i jaki może być tego efekt


Decyzja o współpracy należy do Ciebie. Z naszej perspektywy – ryzykujesz jedynie wzrost sprzedaży
i rozwój biznesu.

This will close in 45 seconds